*Текстът е предоставен от The Other Half
Стипендията покрива 50% от таксата за обучение на един човек
The Other Half, с подкрепата на DEV.BG, предоставя стипендия в размер на 50% от таксата за обучение на един участник в програмата “Brand Building for Tech-Driven Companies”. Обучението обхваща 4 ключови стълба на изграждането на бранд и ефективното му използване за постигане на бизнес резултати – основи на бранд планирането, изграждане на бранд с дългосрочна визия, ефективно свързване на бранда с всички негови публики, бранд присъствие и комуникация. Програмата започва на 12 януари, 2023 г и продължава 4 седмици. Всяка седмица има по един присъствен полуден – четвъртък, от 9 до 12:30.
На участие имат право професионалисти, които работят в компании с технологичен фокус – компании в IT сферата, както и брандове, които предлагат дигитални продукти и услуги. Необходимо е участниците да са на позиции пряко ангажирани с развитието на бранда, като brand management, marketing, client communications, employer branding, internal communications, без ограничения относно количество натрупан опит на позицията.
За да заявят участие, кандидатите за стипендия следва да отговорят на два въпроса, в рамките на до 200 думи всеки:
Въпрос 1: Как работата по бранда ви е помогнала за развитието на бизнеса, за който работите и етапа, в който се намирате в момента? (до 200 думи)
Въпрос 2: Кой е най-нестандартният пример за комуникация на технологично фокусиран бранд, който сте виждали скоро? Според вас, какво го прави работещ или неработещ?
(до 200 думи)
Отговорите следва да бъдат оформени във файл (формат по избор) и изпратени по email до [email protected] в срок до 3-ти декември, 2022г.
Лектори в програмата са Диляна Добринова и Георги Гавазов, съоснователи на независимата лаборатория за изграждане и активиране на брандове The Other Half. Двамата имат дългогодишен професионален опит в работата за международни и български брандове от IT сферата и други индустрии. Повече подробности за тях и за програмата ще откриете тук.
The Other Half
https://theotherhalf.co/
The Other Half е независима бранд лаборатория с фокус изграждане на страхотни брандове и създаване на смислени връзки с всички техни публики.
The Other Half постига това като оформя същността на бранда, организира бранд екосистема, съставя и обучава вътрешни бранд екипи, изгражда мрежи от външни партньори, провежда съвместни творчески спринтове с тях и предоставя CDaaS (Creative Direction as a Service).
The Other Half вярва в силата на автентичните брандове. Но какво означава “автентичен” днес, всъщност? За да достигне отвъд клишетата и да отприщи пълноценния потенциал на един бранд да привлича, задържа и очарова хората The Other Half залага на изцяло иновативен начин на работа като разработва собствена система от стратегически и творчески инструменти и прилага всеобхватен подход към изграждане и комуникиране на бранда.
Начинът на работа на The Other Half e силно колаборативен и е базиран на работа с голяма мрежа от опитни професионалисти във всички аспекти на бранд дизайн, маркетинг, комуникации, HR и др.
The Other Half е основана през 2018 г. Управлява се от Диляна Добринова, Георги Гавазов и Ивайло Ботушанов, които съчетават еклектичните си самоличности и умения със своя компактен екип и широка мрежа от партньори.