+
Вход

Въведи своя e-mail и парола за вход, ако вече имаш създаден профил в DEV.BG/Jobs

Забравена парола?
+
Създай своя профил в DEV.BG/Jobs

За да потвърдите, че не сте робот, моля отговорете на въпроса, като попълните празното поле:

110-8 =
+
Забравена парола

Въведи своя e-mail и ще ти изпратим твоята парола

Бекъпът като услуга – спасителна мрежа за Вашите данни ралѝ

Текстът е предоставен от Delta.bg

Народната мъдрост за ефективен бекъп на данни казва: 3 – 2 – 1. Или казано с други думи, за да се опазят важните файлове, документи, снимки и т.н. от изгубване, трябва да се съхраняват минимум в 3 копия, на 2 различни устройства, и поне едно от тях да не бъде на локално ниво.

Особеното при народните мъдрости е колко е трудно да се следват. Според Statista, близо 90% от организациите в Швеция са претърпели загуба на данни в последните 12 месеца. Статистика за други държави можете да видите по-долу: видно е, че загубите са колосални, а осреднената стойност в световен план е 63%, което предполага какъв потенциал има в разгръщането на бекъп решения глобално!

(Statista)
                                      

И когато говорим в цифри, ето още статистики:

● При около 6% от компютрите всяка година има инцидент със загуба на данни.
● Професионална услуга за възстановяване на данни от твърд диск струва от $5k до $10k.
● Средната цена, която компаниите плащат при загуба на данни, е 4,45 милиона долара.
● В 43% от случаите на загубата на данни причината е хардуерен срив.
● В 93% от случаите с неочаквано голяма загуба следва фалит и закриване на бизнеса.
● Приблизително 140 000 твърди диска се компрометират всяка седмица в САЩ.

През на 2023г. Delta.BG анонсира своята нова, сигурна и надеждна услуга за архивиране на данни. Delta Cloud Backup e напълно автоматизиран, инкрементален бекъп за надеждно архивиране на данните компресирани, криптирани и дедупликирани в разпределена архитектура.

Delta Cloud Backup функционира като Backup-as-a-Service. Това означава, че потребителите имат възможност сами (напълно автономно) да управляват своите резервни копия, като избират с каква честота/периодичност да се създават резервните копия, колко на брой, на кои обекти (устройства, папки или файлове) и др.

Ключови предимства на Delta Cloud Backup

Управлението е лесно – през уеб-базирана конзола. За вход в конзолата са нужни само интернет достъп и устройство с браузър. За да се добавят устройства, чиито данни да се бекъпнат, е необходимо да се инсталира софтуер с минимални системни изисквания (агент).

В рамките на избрания от Вас бекъп план разполагате с клауд пространство (хранилище), в което можете да съхранявате резервни копия от различни устройства. В хранилището данните се дедупликират, криптират и компресират.

Днес те питаме…

Kаква нетна месечна заплата получаваш в IT сектора?
Loading ... Loading …
Ключови предимства на Delta Cloud Backup

Сред ключовите предимства на Delta Cloud Backup можем да откроим следните:

1. Дедупликация на данните
Ако клиент бекъпва данни от семейните компютри, но на всичките от тях са качени снимките от лятната ваканция, в облачното хранилище ще се запази само 1 копие от всяка снимка – няма да има дупликиране на данни и така няма да се запълва заплатеното пространство толкова бързо.

2. Инкрементален бекъп
При създаването на резервни копия в Delta Cloud Backup, ние в Delta.Bg използваме инкрементален подход. Когато се прави бекъп на ново устройство за първи път, система прави full backup на данните. Оттам нататък само при направена промяна на даден файл се прави ново резервно копие. Така се намалява времето за бекъп значително и се мести място в облака.

3. Лесно управление
Услугата Delta Cloud Backup се достъпва лесно и бързо само с няколко клика в уеб-базирана конзола. С интернет достъп и браузър резервните копия могат да се управляват, задачи да се планират, да се следят състоянията на архивите и данни да се възстановяват при нужда.

4. Гъвкавост и скалируемост
Само с няколко клика в уеб-базираната конзола на Delta Cloud Backup устройствата, които се бекъпват, могат да се увеличат – в т.ч. служебни и домашни компютри, виртуални машини, сървъри и др. С лекота от конзолата може да се увеличи и дисковото пространство, с което разполагате.

5. Надеждност и устойчивост
В Delta Cloud Backup данните се съхраняват на множество сървъри и се репликират на различни места, за да се гарантира наличието им всеки един момент. В Delta.bg използваме разпределена архитектура, която осигурява устойчивост и надеждност.

6. Сигурност на данните
Данните са защитени с криптиране, както по време на трансфера от устройството до бекъп сървъра, така и по време на тяхното съхранение. Така гарантираме, че данните са защитени от неоторизиран достъп и злоупотреба. Криптирането е индивидуално на ниво клиент.

7. Автоматизация и планиране
Бекъп процесът може да се автоматизира – да се изпълнява по избран от клиента график – ежедневно, ежеседмично, ежемесечно. Разбира се, възможно е и да се посочва даден час и ден, в който бекъпа да се случва. Автоматизацията пести време и гарантирана генерирането на резервни копия, дори човек да забрави.

Архиви, които могат да се съхраняват в Delta Cloud Backup

Архивите, които могат да се съхраняват в Delta Cloud Backup към този момент включват:

● Файлове и папки в Windows, Linux и MacOS
● MySQL и съвместими сървъри като MariaDB и Percona Server
● Program Output – с опция за използване на stdout като интеграционна точка за архивиране на различни програми – в т.ч. PostgreSQL, Firebird, Docker, WordPress и др.
● Windows Server System State – с поддръжка на архивиране на .vhd файлове със състояние на системата.
● Windows System Backup – за защита на целите системни томове

Explore more

Виж
Microsoft Dynamics CRM обявите
Събрани на едно място
Right Arrow
Виж
Ruby on Rails обявите
Събрани на едно място
Right Arrow
Виж
Azure Synapse Analytics обявите
Събрани на едно място
Right Arrow
Виж
TensorFlow обявите
Събрани на едно място
Right Arrow
Как се използва Delta Cloud Backup?

С Delta Cloud Backup се работи изключително лесно през уеб-базирана конзола. На всяко добавено устройство, на чиито данни желаете да се прави бекъп, се инсталира агент, след което се планира автоматизирането на процеса по създаване на резервни копия:

Инсталиране на агент – потребителят инсталира лек агент на устройството, за което желае да бъде създавано резервно копие. Агентът може да бъде инсталиран на компютър, сървър или лаптоп.
Конфигуриране на задачи – след инсталиране на агента, потребителят настройва задачи за архивиране. Това включва избор на папки, файлове, бази данни или други данни, за които трябва да бъде създадено резервно копие.
Архивиране на данни – Delta Cloud Backup изпълнява задачите за архивиране, според конфигурирания график. Извлича избраните данни от устройството и ги копира в сигурно хранилище. При първоначалното архивиране се копират всички избрани данни, а при последващите, се копират само новите или променените файлове (инкрементално).
Криптиране на данните – преди да бъдат прехвърлени в облака, данните се криптират, за да се осигури поверителност и защита на информацията. Delta Cloud Backup използва усъвършенствани криптиращи алгоритми, които гарантират, че данните са защитени от неоторизиран достъп. Ключът за криптиране е индивидуален за всеки клиент (разполага със собствен хеш).
Съхранение в облака – резервните копия се прехвърлят и съхраняват в облачната инфраструктура на Delta Cloud Backup. Това обезпечава сигурността, устойчивостта и достъпността на данните в случай на проблеми със защитеното устройство.
Възстановяване на данните – потребителите могат да управляват своите резервни копия и да възстановяват данни чрез уеб базираната конзола на Delta Cloud Backup. В нея могат да преглеждат, възстановяват и управляват своите резервни копия според своите нужди.

Delta Cloud Backup гарантира на бизнесите и частните клиенти, че значимите данни ще имат резервно копие и на още едно безопасно място. Възстановяването на повреден хард диск е скъпо и трудоемко, а свалянето на копия от облака на Delta.BG е лесно, бързо и удобно. В крайна сметка всички имат данни, които биха искали да запазят възможно най-дълго, и Delta Cloud Backup е спасителната мрежа offsite, която Ви помага да мислите за едно нещо по-малко.