+
Вход

Въведи своя e-mail и парола за вход, ако вече имаш създаден профил в DEV.BG/Jobs

Забравена парола?
+
Създай своя профил в DEV.BG/Jobs

За да потвърдите, че не сте робот, моля отговорете на въпроса, като попълните празното поле:

94-29 =
+
Забравена парола

Въведи своя e-mail и ще ти изпратим твоята парола

Бъдещето на персонализацията в iGaming индустрията

*Текстът е предоставен от Delasport

Нарастващото използване на персонализация в онлайн спортните залагания се превърна в център на внимание за много оператори и техните партньори. Това вече не е тенденция или маркетингов трик, сега нещата се задълбочават повече от всякога, с цел да приспособи преживяването на играчите към техните предпочитания, да бъде по-индивидуално. Но защо персонализацията е толкова важна и какво може да крие бъдещето за нея като една от най-големите нови възможности на iGaming индустрията?

Защо персонализирането е толкова важно?

На пръв поглед от гледна точка на залагащите, iGaming индустрията изглежда съставена от взаимозаменяеми оператори, които предлагат повече или по-малко едно и също нещо. И тъй като самата индустрия не е особено стара, стремежът към диференциация не е толкова силен, колкото в каналите за онлайн пазаруване, стрийминг услугите и социалните платформи.

Най-общо казано, операторите се опитват да компенсират сходството на продуктите, като се концентрират върху разликите в цените, което води до стесняване на границите за печалба. Също така, въпреки общия ентусиазъм относно индустрията на онлайн залагания, цената за придобиване на нови клиенти от конкурентни оператори се е увеличила поради рекламни тактики, базирани на цените, които включват промоции за „начален безплатен капитал“, така наречените „welcome“ бонуси за нови играчи.

„Ценовата“ война не е добра дългосрочна стратегия в пренаситената игрална индустрия. Истинското разграничение трябва да идва от други области – и една от тези области е персонализирането.

Ситуацията днес

С напредването на технологиите през последните няколко години стандартите за персонализация се повишават бързо. За разлика от преди години, когато всичко се свеждаше до продукта, днес всичко се свежда до играча. iGaming индустрията изостава от другите сектори на онлайн бизнес. Netflix например осъзна,че потребителската му база се измества от потребители, които търсят конкретни филми, към такива, които просто гледат това, което се предлага. Няма причина iGaming операторите да не могат да предложат същото, така че е време за промяна!

Препоръки и релевантност

Ключов компонент за бъдещето на iGaming персонализацията е предлагането на точните игри, подходящи за специфичните нужди, желания и обстоятелства на играча. Увеличаването на процентa на успешни конверсии и стойността на транзакциите се движи от релеватността на съдържанието, особено когато тази релеватност се предлага интелигентно.

Персонализацията може да се използва динамично, според предпочитани спортове, графици на игри, типове устройства (мобилни или десктоп), геолокация, част от деня и дори поведение в реално време.

Поставяне на играча на фокус

Поради нарастването на разходите за привличане на нови играчи и задържане на съществуващи, както и ограниченията върху рекламите, много iGaming оператори се борят да привлекат и задържат клиенти. Играчите винаги трябва да са на първо място, така операторите, предлагащи продукти, които дават персонализирано изживяване, биха подсигурили успеха си в дългосрочен план.

Днес те питаме…

Kаква нетна месечна заплата получаваш в IT сектора?
Loading ... Loading …

В iGaming индустрията, персонализацията налага да знаете към коя пазарна група попадат вашите играчи, какви са техните предпочитани игри, желания, стил на игра и т.н. Познаването на таргетираните пазари и поведението на играчите чрез използването на данни и технологии е почти задължително в днешно време и е предпоставка за бизнес упех.

За операторите, предлагащи както спортни, така и казино залагания, потенциалните ползи от iGaming персонализация са още по-примамливи. След като оператор знае достатъчно за навиците на залагащия в платформата си, той може да създаде специални промоции за тях и да им предложи индивидуално изживяване въз основа на техните предпочитания.

Идва нова „Ера“

Запознахме се със сегашната ситуация, но какво да кажем за бъдещето? Като всяка друга технология, персонализацията трябва да се развива заедно с нуждите и очакванията на клиентите. И Delasport е част от тази еволюция, която е в разгара си.

Известна като „Моята“ ера („My“ era), Delasport е на прага на нещо голямо. И както подсказва името, това е началото на нещо дългосрочно, в което персонализацията е фокусът, а играчите са в средата на своите преживявания. „My“ тип продуктите, както подсказва името, ще дадат на играчите чувство за собственост и принадлежност, като предоставят само съдържанието, което те изрично са поискали. Те ще контролират ефективно съдържанието, което виждат.

My Sportsbook и My Event Builder

Част от новата „My“ ера са две нови софтуерни разбработки за спортни залагания „My Sportsbook“ и „My Event Builder“.

На първо място имаме „My“ Sportsbook, продукт, който дава на играчите въпросник с първото влизане в акаунта им. В него те посочват какви са техните интереси по отношение на спортове, лиги, отбори и т.н. създавайки персонализирано лоби.

След това имаме „My“ Event Builder, който дава на залагащите напълно новa функционалност: възможността да създават свои собствени уникални и персонализирани ивенти (sport events), на които да залагат. Те ще могат да изберат два отбора от напълно различни лиги, които дори не са планирани да играят заедно.

С поглед към бъдещето

„My Sportsbook“ и „My Event Builder“ са само началото. Delasport усилено работи върху създаването на нови функционалности, включително и за тяхното казино софтуерно решение, което да преоткрие начина, по който операторите ангажират играчите, търсещи по-дълбоки и по-възнаграждаващи индивидуални изживявания.

Бъдещето на персонализацията, вероятно е машинното обучение и Изкуственият Интелект (AI). Но разбирането на играча не означава само събиране на данни във времето. „My era“ е уникална, защото всъщност пита играча какво точно иска да види, без да прави неточни предположения. Разбира се, данните и анализът на моделите на залагане могат да подкрепят по много ефективни начини, но бъдещето на iGaming персонализацията трябва да има по-човешки подход.