+
Вход

Въведи своя e-mail и парола за вход, ако вече имаш създаден профил в DEV.BG/Jobs

Забравена парола?
+
Създай своя профил в DEV.BG/Jobs

За да потвърдите, че не сте робот, моля отговорете на въпроса, като попълните празното поле:

113+58 =
+
Забравена парола

Въведи своя e-mail и ще ти изпратим твоята парола

Корпоративна социална отговорност в полза на хората и околната среда

*Текстът е предоставен от Amusnet Interactive

Amusnet Interactive, международен доставчик на гейминг софтуер, фокусира усилия за положително въздействие върху обществото и околната среда като част от глобалната си стратегия за устойчиво развитие.

Позната с портфолиото си от над 240 игри в различни държави по света, през септември 2022 година компанията лансира своята първа слот игра с благотворителна насоченост. Drops of Water е създадена в партньорство с неправителствената организация charity:water и дарява 3% от печалбата на играта за инициативи, свързани с изграждане на пречиствателни системи, които доставят чиста питейна вода на нуждаещи се общности в Африка и Индия.

charity:water е с опит в дарителски иницативи и прозрачна политика на усвояване на средствата. За 10 години charity:water е помогнала на над 15 милиона души в 29 страни да получат достъп до чиста питейна вода.

Като част от стратегията си за устойчиво развитие на околната среда в България Amusnet Interactive се включи в програмата „ИСТИНСКИ МЕД“, която помага на пчеларите в страната да продават своите продукти на справедлива цена, а на потребителите – да получават 100% чист истински мед с гарантиран произход и качество. В рамките на инициативата, компанията осинови три кошера в Родопите, които ще доставят 7,5 кг мед месечно на служителите в офиса на компанията.

Днес те питаме…

Kаква нетна месечна заплата получаваш в IT сектора?
Loading ... Loading …

ИСТИНСКИ МЕД“ е част от технологичната стартъп марка Pollenity, която освен програмата „ОСИНОВИ КОШЕР“, разработва сензорна технология, благодарение на която пчеларите могат да се грижат за своите пчели по устойчив начин, като получават данни от кошерите в реално време. 100% разработен в България, основният продукт Beebot се използва на 5 континента и показва на практика как иновациите и природата могат да работят в тясно сътрудничество.

„Корпоративната социална отговорност е неизменна част от успешния бизнес модел на все повече компании у нас. Вярваме, че Amusnet подкрепя смислени каузи, които променят средата за добро и имат дългосрочно положително въздействие“, споделя Лилия Чаталбашева, директор „Маркетинг и комуникации“ на Amusnet Interactive.