+
Вход

Въведи своя e-mail и парола за вход, ако вече имаш създаден профил в DEV.BG/Jobs

Забравена парола?
+
Създай своя профил в DEV.BG/Jobs

За да потвърдите, че не сте робот, моля отговорете на въпроса, като попълните празното поле:

74-47 =
+
Забравена парола

Въведи своя e-mail и ще ти изпратим твоята парола

Amusnet стъпва уверено напред към нови пазари и хоризонти

*Текстът е предоставен от Amusnet

Amusnet е българска компания – водещ международен доставчик на гейминг софтуер с портфолио от над 240 класически и модерни казино игри. През март компанията отбелязва седем години от създаването си, като част от стратегията ѝ за разрастване е откриването на изцяло нова продуктова линия. Повече за плановете в тази насока ще разкаже Борислав Маринов, Директор дивизия Land-Based в Amusnet.

Боби, с какво се занимава вашият отдел?

За мен ще е удоволствие да ви разкажа. Нали сте виждали прословутите машинки в казината, които биват често наричани по различен начин – слотки, едноръки бандити, плодчета и други. Тези машини в бранша се казват слот кабинети и са в основата на проекта ни.

Стартирахме разработката на първата серия слот машини, които нашата компания ще предлага по цял свят. Amusnet разполага с много висококачествени игри, които заедно с нашите Jackpot решения, ще бъдат представени и на наземните казина чрез физическите ни продукти. И това е едва началото.

Имаме ясен план за следващите 5 години с разработки на редица иновативни решения за физическите казина и игрални зали. Това, което мога да загатна в момента е, че компанията планира да представи още много рулетки, хибридни игрални терминали и други вълнуващи преживявания за играчите.

Какви са бизнес целите на това начинание?

Основната е да обогатим продуктовото портфолио на компанията, навлизайки на пазара на наземните операции, познати още като Off-net market.

Така ще станем още по-конкурентоспособен играч на международния пазар и ще популяризираме най-силните игри на компанията.

Пазарът на наземните казина винаги е бил популярен и винаги е бил в основата на бизнеса. С присъствието в него ние ще се наложим и сред класическите играчи, които не си падат по online gaming-a. Още едно предимство е, че off-net пазарът е с по-малко регулации.

Тези бизнес аргументи предизвикаха интерес и в потенциални бъдещи клиенти, които вече са запознати с проекта ни и очакват с нетърпение да го представим на най-голямото изложение в нашия сектор в началото на 2024 година в Лондон.

Разкажете ни за екипа зад този мащабен проект?

Ядрото на екипа, който се зае с тази нелека задача, е от специалисти с доста опит в гейминг индустрията. Участието им в предишни проекти е било повече от успешно, като създадените от тях продукти се използват в доста държави на различни континенти. Към момента наброяваме около 45 души, а планът ни е да се удвоим до края на годината и да запълним редиците си с още толкова амбициозни хардуерни и софтуерни специалисти.

Кои са най-големите ежедневни предизвикателства?

Намирането на хора с опит (дори от друга индустрия) и сроковете за доставка на компоненти за разработки и производство.

Докато върху второто не можем да влияем, поради глобалната обстановка, то за намирането на нови колеги сме се постарали да изградим приятелска обстановка, в която всеки човек се цени високо и се насърчава да споделя и развива своите идеи. От кандидатите се изисква освен опит по позицията, да имат и мотивация и желание да се включат в един творчески и изобретателен процес, който ще представи завършен продукт пред целия свят.

Какви нови умения развива екипът в процеса на работа?

Нашата индустрия е силно развита в глобален мащаб; използват се високотехнологични решения, като често се прилагат и доста иновации. Всички компании, които действат в нашата индустрия, например металообработващи, hardware, монитори и LED доставчици се състезават да разработват и предлагат своите най-нови решения. Колегите от всички екипи, които участват в разработките ни, са в постоянен процес на изучаване на технологиите и последните тенденции, които често са доста динамични. Средата е интересна и предизвикателна. Като компания Amusnet ни е подсигурила различни видове обучения, презентации, посещават се различни международни изложения и конференции. Също така имаме и наша собствена академия, която дава възможност на млади специалисти да направят своите първи крачки в света на IT технологиите. Всеки колега има шанс да учи и да се развива, стига да прояви желание.

Днес те питаме…

Kаква нетна месечна заплата получаваш в IT сектора?
Loading ... Loading …
Какви специалисти предстои да се ангажират в реализирането на проекта?

Планираме да удвоим екипа само за тази година. Към момента за разработката на Back-End се пише на С++, докато Front-End-ът ще е на JavaScript (TypeScript), като и за двата екипа набираме хора. В допълнение за софтуерната част искаме да назначим и опитни Domain Architect и Java програмисти.

За да постигнем набелязаните цели, ще търсим нови попълнения в екипа за Industrial Designer, Mechanical Design Engineer, Technologist, QA Engineer, Firmware Engineer, Hardware Engineer и Technical Researcher.

Всеки продукт ще е разпределен към конкретен екип, което ще доведе до нуждата и от кадри като Product Manager за HW и за SW, разбира се, както и Product Owner и не на последно място Software Engineering Manager.

Най-опитните и мотивирани кадри ще бъдат излъчени и за Tech Leads за конкретната позиция. Повече информация всеки ще може да открие на нашия кариерен сайт, както и на профила ни в DEV.BG.

Ето и няколко думи от работещите по проекта:
Стефан Георгиев, Product Owner

„За мен е удоволствие да работя в непрестанно развиваща се компания с поглед към иновациите. Част съм от сплотен екип, в който с общи усилия, фокус и амбиция, можем да се справим с всяка поставена задача. Усещането да работя по продукт, който се развива и еволюира от идея през концепция до машина, която ще представим на всички световни пазари, е несравнимо.”

Калоян Стоянков, Head of Core Division

„Радвам се много, че съм част от този проект, като основната причина е следната: много хора не го осъзнават, но в Land-Based дивизията са засегнати много от фундаменталните аспекти в компютърната наука: от компютърна графика до low-level комуникация с периферни устройства, мрежова комуникация, микросървисна cloud-базирана архитектура, големи структури от бази данни. Хората в екипите имат възможност да използват множество технологии и да придобият богат опит в софтуерното инженерство, като освен това имат възможност да се докоснат физически до продукта, който разработват.“

Михаил Вълчев, Senior Product Manager

„Предизвикателството да работиш в дивизия, която затваря цикъла на разработка на физически многокомпонентни съоръжения, е наистина голямо. Сферата, в която оперираме, и голямата конкуренция предоставят на екипите ни нужната динамика, в която да се развиваме по правилен начин и да излизаме от комфортната си зона, с цел личностно и професионално израстване. А удоволствието от факта, че скоро ще можем да видим и докоснем плодовете на нашия труд, е наистина голямо. Презентирането на портфолиото ни от игри в наземни обекти и запознаването на все повече играчи с него е чудесна корпоративна стратегия от страна на Amusnet. Очакваме скоростна инвазия на близките пазари като начало и задаване на нови тенденции в сферата на наземно казино оборудване. Очакват ни много интригуващи моменти, запълвайки цялостното портфолио на компанията по няколко вертикали.”