interop.io
Абонамент за обяви от interop.io
Веднъж седмично ще ти изпращаме информация за нови обяви от тази компания.За Компанията
Защо да работиш в interop.io ?
- Нашият екип ще те провокират да развиваш техническите си умения, да повишаваш експертизата си и да не спираш да учиш. Средата е динамична и всеки ден се стремим да намерим най-интелигентните начини, за да постигнем целите си, както и тези на нашите бизнес партньори.
- Изградили сме приятелска работна среда, в която сме не просто колеги, а общество, движено от общи принципи.
- За нас е важно да осигурим сигурност и свобода на всеки, който е част от interop.io, а потенциалът за личностно и кариерно развитие е неограничен.
- Прилагаме изпитан процес за ускорено натрупване на знания и умения с всеки в началото на кариерния му път при нас. Тук можеш да се усъвършенстваш, заобиколен от експерти, с които работата по вдъхновяващи и смислени проекти е безкрайно приключение.
- Считаме, че благодарение на невероятния ни екип и структура на работния процес, нашият принос за развитието на технологиите във финансовата индустрия е значителен.
Визитна картичка
interop.io e софтуерна компания, основана през 2023 г. след сливането на Tick42/Glue42 и Finsemble.
Дейността на interop.io е насочена главно към международните финансови и финансово- технологични пазари, но постепенно навлиза и в други сектори.
Компанията оперира в две основни направления – професионални услуги с фокус управление на проекти на клиенти и разработване на софтуерни продукти.
Професионалните услуги, които interop.io предоставя помагат на финансови институтиции да предоставят персонализирани приложения, които стимулират производителността и подобряват работните процеси на крайните потребители.
Нашата софтуерна платформа за интегриране на десктоп и уеб апликации – io. Connect е отличена с редица международни награди. Продуктът е внедрен в едни от най-големите финансови институции.
Екипът на interop.io се състои от над 130+ души. Централният офис на компанията е базиран в София, с представителства в Лондон, Ню Йорк и Шарлотсвил. В interop.io работят някои от най-талантливите разработчици в Европа, ръководени от екип с дългогодишна професионална история.
Дейности
Продуктова компания, Аутсорсинг компания, IT консултиране
Сектор
IT
Централен офис
София, България
Година на основаване:
2023
Служители в глобален мащаб:
130+
От кога има офис в България?
2023
Служители в България:
100+
Офиси в България
София
Служители в IT отделите в България:
90
Технологии
Технологии / програмни езици, които използваме:
Начин на работа
Годишен отпуск
На всеки служител се полагат 25 дни платен годишен отпуск. Програмата ни „Vacation Hero“ дава възможност за допълнителни 5 дни платен годишен отпуск след използване на основните 25 дни, 1 ден за рожден ден и 2 дни за доброволчески инициативи.
Работа от вкъщи
Компанията предлага дистанционна работа от вкъщи за всички служители. Всеки е добре дошъл да работи и от офиса ни в Campus X, ако има желание.
Гъвкаво работно време
В зависимост от предпочитанията си всеки може да избере работните си часове със старт между 08:00 и 10:30 ч и край на работния ден между 17:00 и 19:30 ч.
Екип
Статии от служители
Награди
“Excellence in Innovation” – Global Banking and Finance…
2023
“Most innovative smart trader desktop and workflows” -…
2023
“Best Smart Trader Desktop Environment” - Trading Rech…
2023
Придобивки
Вярваме, че отличната работа е резултат на отлична работна среда, и се стремим да създаваме такава, в която хората се чувстват добре.
Ето защо предоставяме цялостен пакет от придобивки, които помагат на работното място и извън него.
Разгледайте нашите страхотни придобивки!
Финансови придобивки
Водеща заплата на пазара
Годишен бонус план
План за дългосрочно стимулиране
Ваучери за храна
Здраве и благополучие
Медицински и стоматологични услуги
Платен отпуск за отглеждане на дете и болничен: 15 дни/година
Свободен следобед на всяко тримесечие
Достъп до допълнителни ресурси като приложения за медитация, семинари
Достъп до психологическа подкрепа
Безплатна карта за спорт
Гъвкавост и свободно време
Гъвкава философия на работното място - работа от дома или от офиса
Платен годишен отпуск (над 30 дни)
Допълнителни платени дни за доброволческа дейност
Кариерен растеж и професионално развитие
До 10 дни годишно за професионално развитие
Достъп до конференции и събития
Достъп до платформи за обучение (напр. Pluralsight, Udemy)
Вътрешни и външни обучения и семинари
Допълнителни бонуси за служители
Едномесечен допълнителен платен отпуск след 7 години в компанията
Индивидуален годишен бюджет за дейности извън офиса за сплотяване на екипа
Бюджет за тиймбилдинг, тематични дни, партита и социални събития
Други придобивки в Interop.io
Бонуси за препоръка на служители
Подаръци за значими събития в живота
Офис, подходящ за домашни любимци и др.
Допълнителна информация
Ключовите продукти и услуги на компанията са:
Клиенти от различни сектори се обръщат към interop.io за решения, които дават възможност на техните потребители да подобряват качеството на работния процес.
ПРОДУКТ
io.Connect е платформа за интегриране на всякакъв вид приложения в уеб и десктоп среда.
Имплементацията на продукта ни в работните процеси на големите организации спестява и оптимизира работата на крайния потребител (техните служители) при всекидневното им работа с многобройни системи.
Допълнителна информация:
Interop.io e дългогодишен партньор на Telerik академията за млади таланти Партньорството ни с тях дава възможност да обогатяваме екипа си с млади, мотивирани и амбициозни курсисти, които са завършили успешно обучението и искат да се развиват при нас, и с нас.
Контактно лице
Justyna Lopacinska - Talent Acquisition Partner - [email protected]
Последвайте ни в социалните мрежи:
Контакти
Адрес
гр. София, бул. Александър Малинов 31, CampusX, сграда 2