Akkodis Bulgaria
Абонамент за обяви от Akkodis Bulgaria
Веднъж седмично ще ти изпращаме информация за нови обяви от тази компания.За Компанията
Защо да работиш в Akkodis Bulgaria ?
- Наши клиенти са едни от най-големите технологични компании в света, а офисът ни в гр. София е най-големия център за предоставяне на услуги на Аккодис в световен мащаб.
- Аккодис има международно присъствие с над 50,000 служители в повече от 30 страни и фокус върху когнитивни технологии, дигитална трансформация, облачни технологии и инфраструктури, Smart екосистеми и Industry 4.0.
- Работим в малки екипи, което дава възможността за отлични работни взаимоотношения с колегите и предимството да споделяте добри практики и и да се учите един от друг.
- Основен фокус за нас е развитието на нашите кадри. В допълнение на разнообразните проекти, по които може да работите, имате възможност да се включите в редица обучителни академии и курсове за допълнителна квалификация и сертифициране.
Визитна картичка
Аккодис (новото име на Модис България) е пионер в т.нар. „Смарт“ Индустрия, а компанията е част от Adecco Group. Организацията разполага с експертиза в ИТ и дигиталните инженерни решения, които ускоряват иновациите и дигиталната трансформация в бизнеса.
В България, компанията оперира от 2005 г., като през годините е била позната под брандовете Ajilon, Adecco и Modis. На местния пазар предоставя технологични решения в сферата на софтуерното инженерство, както и ИТ и бизнес аутсорсинг услуги. Към момента броят на служителите на компанията е близо 1200 души, разпределени в цялата страна, включително в офис локациите в София и Пловдив.
Дейност
Аутсорсинг компания, Разразботване на софтуер
Сектор
ИТ Сектор
Централен офис
Цюрих, Швейцария
Година на основаване:
2005
Служители в глобален мащаб:
50 000+
От кога има офис в България?
2005
Служители в България:
1200
Офиси в България
София, Пловдив
Служители в IT отделите в България:
100+
Технологии
Технологии / програмни езици, които използваме:
Начин на работа
Годишен отпуск
25 дни платен годишен отпуск.
Работа от вкъщи
Предлагаме възможност за изцяло дистанционна работа.
Гъвкаво Работно време
Предлагаме частично гъвкаво работно време.
Екип
Статии от служители
Рестарт на кариерата: Служители на Модис България разказват защо са се завърнали в компанията
Награди
Employer Brand Leader by B2B Annual Awards
2023
Employer of the Year by Stevie Awards
2022, 2021, 2020
Company of the year by Stevie International Business…
2022, 2021, 2020, 2019
Successful Development on International Markets
2022
Best Benefits, Wellness, and Well-Being Program by Brandon…
2022
Best Health and Wellness Strategy by Career Show
2022
Best Advance in Learning Technology Implementation by the…
2021
Другите за нас
Modis Bulgaria дава шанс на младши софтуерни специалисти да надградят уменията си чрез безплатни летни академии
Придобивки
Здравеопазване и застраховки
Допълнителна здравна застраховка с включено зъболечение
Допълнително пенсионно осигуряване
Забавления и намаления
Партита и тиймбилдинги
Месечна карта за спорт
Спортни занимания на място в офиса
Участие в спортни турнири (с отбор на компанията)
Зала за игри
Програма за намаления за служители в различни търговски обекти
Професионално развитие
Сертификационни курсове
Вътрешнофирмено обучение
Билети за конференции и семинари
Коучинг/менторска програма
Индивидуален план за кариерно развитие
Други
Ваучери за храна на стойност 150лв.
Допълнителни дни годишен платен отпуск
Бонуси за постигнати резултати
Програма за препоръка на нови колеги
Безплатно психологическо консултиране
Различни социални и благотворителни инициативи
Допълнителна информация
В какво вярваме:
- Честност
- Уважение
- Справедливост
- Приобщаване
Допълнителна информация:
Akkodis е пионер в т.нар. „Смарт“ Индустрия, а компанията е част от Adecco Group.
Организацията разполага с експертиза в ИТ и дигиталните инженерни решения, които ускоряват иновациите и дигиталната трансформация в бизнеса. Комбинацията от предлаганите от Akkodis услуги - Consulting, Solutions, Talent Services и Academy, позволява на бизнесите от различни индустрии да прогресират, да растат и да подобряват своята дейност. Компанията има международно присъствие с над 50,000 консултанти и експерти в повече от 30 страни и фокус върху когнитивни технологии, дигитална трансформация, облачни решения и инфраструктури, Smart екосистеми и Industry 4.0.
Well-Being Program
Основната идея зад програмата е свързана с вярването, че физическото и менталното здраве вървят ръка за ръка и нуждите на нашите колеги трябва да бъдат еднакво адресирани от активностите за здраве и уелнес в компанията, особено по време на пандемията от COVID-19 и организацията за дистанционна работа, което бе и най-голямата трудност за нас. Ето защо и проектът е създаден в 2 части.
Be Mindful програмата цели да предостави психологическа помощ на колегите, да подкрепи тяхното ментално здраве и да им даде възможност за индивидуални консултации със специалисти. Сред тях са психотерапевти и консултанти, предлагащи лични или онлайн срещи както със служителите ни, така и с техните семейства. Програмата предоставя достъп и до 24/7 Зелена телефонна линия за връзка със съответните специалисти.
От друга страна, Be Active програмата подобрява физическото здраве на колегите и стимулира регулярната активност и здравословния начин на живот. Част от нея са регулярните всеки месец:
- Йога класове, които отпускат ума и тялото и повишават концентрацията.
- Зумба класове, които редуцират стреса и подобряват здравето и настроението на колегите.
- Сесии за мобилност, които подобряват стойката и двигателните способности на хората
- Сесии с гост лектори, с които представяме съвети за здравословно хранене и активен начин на живот на нашите колеги. Сред тях са сертифицирани инструктори в различни дисциплини и консултанти по здравословно хранене.
Събития на открито, подходящи за всички колеги и техните семейства, които освен движение и добро настроение, са повод за повече комуникация, сближаване на колектива и провеждане на благотворителни инициативи.
Програмата се отличава и със своята крайна цел, далеч отвъд подобряване на чувството на работното място и повишаване на продуктивността на служителите.
Правим я, за да помогнем на колегите да бъдат по-щастливи и да изградят здравословни навици в личния си живот (активно движение, правилно хранене, отказ от тютюнопушене и др.)
5-годишна стратегия за обучение и развитие
Akkodis разработи и въведе в действие 5-годишна стратегия за обучение и устойчиво развитие, даващи възможност на всеки служител да расте в рамките на организацията. Компанията поставя фокус върху 3 стратегически теми: „Развитие на лидерите“, „Развитие на уменията на екипа за работа в инженерни и дигитални индустрии“, както и „Дигитализация на процеса по учене и подпомагане развитието на служителите”. Компанията поставя фокус върху нови технологии за обучение и нови теми, които да отговарят на актуалните нужди на колегите за обучение в дигитална среда.
Фокус при една подобна стратегия за обучение и развитие на над 1000 служители са проекти, които едновременно пасват цялостно на компанията, но и отговарят на потребностите на всеки един служител и индивидуалния му кариерен път.
Благодарение на тази стратегия:
- Осигурихме свободен достъп на всички служители до LinkedIn e-learning платформата
- Внедрихме Bookboon електронна библиотека с книги и аудио файлове
- Внедрихме Articulate 360 софтуер за обучения във виртуална среда
Корпоративна социална отговорност
Част от визията ни е да подпомагаме обществото по същия начин, по който се грижим за нашите таланти. Чрез приноса ни към смислени CSR проекти не просто подкрепяме благородни каузи, но и правим колегите горди със своята принадлежност към семейството на Akkodis. На местно и глобално ниво подкрепяме и развиваме редица инициативи, сред които:
- Операция „Плюшено мече“, стартирала в България през 2008-ма година и подпомагаща деца и семейства в неравностойно положение за Коледа. Всяка година колегите ни даряват средства за подаръци към деца и домове.
- Колегите ни любители на домашни любимци имат възможност да се събират и да посещават приюти, където да разхождат кучета и да се социализират помежду си.
- В началото на пандемията от COVID-19 през 2020 г. компанията дарява средства и материали в подкрепа на 13 здравни заведения в България на стойност 20 000 лв.
- Компанията ни подпомогна украински граждани чрез дарения към Български Червен Кръст, като част от тяхната кампания в полза на пострадалите от войната.
- Подкрепяме инициативата „Капачки за бъдеще“ стимулираща рециклирането и подпомагането на благородни инициативи.
- Win4Youth е вътрешнаинициатива за Adecco Group, в която участниците могат да проследяват своята физическа активност, а времето или дистанцията, прекарани във физически усилия биват преобразувани в средства, които организацията ни дарява за благородни каузи.
Последвайте ни в социалните мрежи:
Контакти
Адрес
гр. София: "Advance Business Center II", улица Самара 2, 1715
гр. Пловдив: "ILI Center", бул. Васил Априлов 124А, 4027