Конфигурира, тества и инсталира система за управление на търговски обект
Оказва съдействие на търговци при продажба на софтуер и хардуер за изграждане на система за управление на търговски обект
Провежда обучения на клиенти за работа с инсталираната система
Осигурява поддръжка и сервиз на изградената система
Подходящия служител е:
С техническо образование (електроника, компютърни системи и технологии, информационни технологии е предимство)
С отлична компютърна грамотност – MS Office Pro, Windows, DOS, изграждане на мрежи
Отлични комуникативни умения, инициативност
Самостоятелност и организираност при изпълнение на работните задължения
Умения за работа в екип
Шофьорска книжка, активен шофьор
Предимство е:
Опит на подобна позиция е предимство
Опит в сферата на изграждането и поддържането на POS системи е предимство
Опит в поддръжка на фискални устройства е предимство
Опит в ритейл сектора (ресторанти, магазини и търговски центрове)
Познания в областта на търговските софтуери
Ние предлагаме:
Работа в перспективна компания в областта на информационните технологии
Регулярни фирмени обучения за повишаване на квалификацията
Възможност за развитие
Система от бонуси, базирана на постигнатите резултати
Пакет социални придобивки – допълнително здравно осигуряване, ваучери за храна, спортна карта и др.
Позицията е валидна за офиса на „Елтрейд“ в Пловдив.
Ако вие сте амбициозен, инициативен човек, мотивиран да работи в съвременна бързо развиващата се организация и търсите предизвикателство, движение, разнообразна и интересна работа, моля изпратете автобиография и мотивационно писмо. Oдобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
С разрешаването им, вие ни помагате да се развиваме и да предоставяме по-добри услуги по най-удобния за вас начин. За информация и настройки, вижте Политиката ни за бисквитки.