*Текстът е предоставен от REWE digital
Будилникът звъни, по изключение преди 7:00 ч. Светът навън е студен. Но слънцето вече се прокрадва през червено-златните листа. Време е за влака в посока Кьолн-Мюлхайм.
Няколко души вече са на път. Настроението им е скрито под маските. Не и в очите им. Умората изчезва, вълнението от предстоящото се увеличава. Следваща спирка: REWE digital.
С бърза стъпка се отправяме към Централата на REWE digital в Карлсверк, Кьолн. Въздухът във Веедел е свеж. И, както обикновено, пропит с хмел, малц и баклава. Така денят може да започне. В Карлсверк ароматът на изпечени кафени зърна ни води по пътя, преди да продължим. Пропускът е изваден, маската свалена, готови сме.
Сега обаче към работилницата – така наричаме огромното офис пространство, в което се помещават много на брой екипи. Чипът отваря тежката врата. Нещо е различно. Хора? Могат да се видят само тук-там. Телевизионни камери? Иначе друго няма. Водеща в отлично настроение толкова рано сутрин? Какво става тук?!
Хакерите знаят
Много от нас преживяха нещо подобно, защото нашите Hackdays най-накрая се състояха, отново в края на септември. След цяла година пауза, този път беше премиерата на Hybrid Hackdays 2021. Поканихме всички служители от четирите ни локации в Кьолн, Илменау, Берлин и София. Повече от 250 души отговориха на нашата покана. Нашите хакери можеха лесно да участват от избрано от тях място (независимо дали това място е „в офиса“ или „у дома“).
През следващите четири дни 28 екипа работиха по голямо разнообразие от проекти, но повече за това след малко. Как всъщност “хибридизирахме” нашите Hackdays 2021?
Смесен Hack
За да бъде всеки участник готов за старт, независимо от локацията си, предварително беше изпратен специален пакет в дома на всеки от тях. Защото с пуловер на Hackdays 2021, фестивална гривна, програма или рецепта, вие просто знаете кой час е ударил.
Ето как изглеждаше всичко това:
Светлина, камера, действие!
Във вторник в 9:00 часа нашите Hybrid Hackdays 2021 бяха официално открити в специално изграденото ни студио. От този момент нататък нашата модераторка Дана (Research & Innovation) приветстваше 60 – 110 хакера всеки ден на място и дори повече от този брой, чрез стриймване пред домашните им компютри. Ние от организационния екип не очаквахме, че това предаване на живо ще ни сближи толкова. Но редуващите се интервюта, сутрешните сесии по йога или медитация и гостите на нашия диван, гарантираха, че духът на REWE digital ще се разпространи отвъд Карлсверк. И когато говориш отново и отново с отборите в Берлин, Илменау или София, разстоянието вече не изглежда толкова голямо.
Вярваме, че се получава
О, и междувременно нашите 28 екипа по проекти, разбира се, използваха всяка свободна минута за кодиране, рендериране или социализиране. Защото всички сме съгласни: наистина обичаме да се виждаме на живо и цветно, но хибридното кодиране също е в кръвта ни.
Нашите многофункционални проектни екипи се състояха от колеги от нашия REWE digital, но също и от fulfillmenttools, paymenttools и от REWE Group. Работихме по теми като Collective Customer Brain или REWE Tube. Дигиталната сцена беше най-красивата Miro-Board на света, която отговаряше на нашето Zeldа-мото:
Сцената е ваша
Преди да се състоят представянията и награждаването, имаше Food for Thought на Jeremy Solarz (Google Cloud), сесия на вниманието с Kamil Barbarski, дегустации на вино с Weinfreunde и първият ни Bring your Kids-следобед. Между Mario Kart на видео стените, Snacks en mas от JP Gastro и студиото на Averatec, представянията бяха подготвяни трескаво.
От 28-те проектни екипа, единадесет отбора се представиха на живо (на място), 16 от дома си и един хибридно. Според големия брат на Калвин Клайн – Адам Ризе, това означава, че всички проекти са били представени. Вече всеки можеше с основание да се надява на готина награда от нашето експертно жури.
Ясно е, че всички ние сме победители, но следните отбори успяха да получат една от желаните и ръчно изработени награди, под дъжд от конфети:
● Business Value: Look where they are running
● Customer Value: Coupon Effect Communication
● Best Pitch: REWE ReCaptcha
● Most Creative: 3D Model Generator
● Sustainability Value: Designing a collective Customer Brain
● Bridge Builder: Schema 2000
● Fan Award: Карта на служител в OneScan
Освен това, заедно решихме да направим дарение на училището по кодиране Junior от Дюселдорф, така че следващото поколение хакери скоро да застане на стартовата линия.
Отново поздравления за всички победители!
Едно обаче е сигурно: следващата година ще бъдем по-добри! А освен това ще я има и поисканата Tech Award. Ще се видим скоро, а сега се забавлявайте с нашето Aftermovie! #staydigital
REWE digital е част от REWE Group, с повече от 380 000 служители в цяла Европа. Повече информация за свободни работни позиции, можете да намерите в профила на REWE digital тук, в социалните мрежи LinkedIN, Facebook и сайта на REWE digital.