GfK
Абонамент за обяви от GfK
Веднъж седмично ще ти изпращаме информация за нови обяви от тази компания.За Компанията
През последните 89 години спечелихме доверието на нашите клиенти по цял свят, като решаваме критичните въпроси в техния процес на вземане на решения. Подпомагаме тяхното развитие, като предоставяме изчерпателно разбиране за поведението на техните потребители при покупките и динамиката, която влияе на техните пазари, марки и медийни тенденции.
През 2023 година GfK се обедини с NIQ, превръщайки ни в най-голямата компания за пазарни проучвания в световен мащаб, с безпрецедентно глобално влияние. С изчерпателни анализи за търговията на дребно и най-обширни познания за потребителите – предоставяни чрез високоразвити аналитични методи и съвременни платформи – GfK обещава и доставя “Growth from Knowledge”.
Дейности
Офшоринг, Пазарни проучвания
Сектор
Information Technology & Services
Централен офис
Нюрнберг, Германия
Година на основаване:
1934
Служители в глобален мащаб:
9 000+
От кога има офис в България?
2004
Служители в България:
830+
Офиси в България
София
Служители в IT отделите в България:
±200
Технологии
Back-End technologies:
Front-end technologies:
Mobile technologies:
DWH/BI:
DevOps:
Начин на работа
Годишен отпуск
20 дни платен годишен отпуск.
Работа от вкъщи
Компанията предлага работа от вкъщи.
Гъвкаво Работно време
Компанията предлага гъвкаво работно време.
Придобивки
Здравеопазване и застраховки
Допълнителна здравна застраховка с включено зъболечение
Забавления и намаления
Екипни събирания и събития
Карта за обществен транспорт
Участие в различни спортни и други инициативи
Програма за отстъпки с въшни доставчици
Multisport карта
Професионално развитие
Вътрешнофирмено обучение
Индивидуален план за кариерно развитие
Глобална менторинг програма
Други
Ваучери за храна
3 неприсъствени дни, бонус от работодателя
Конкурентни възнаграждения и бонусна схема, свързани с резултатите на компанията
Леснодостъпност до офиса, намиращ се в близост до центъра на София
Паркинг за мотори и велосипеди
Допълнителна информация
Ключовите продукти и услуги на компанията са:
През 2004 се обособява първият изнесен екип с дейност, свързана с пазарни проучвания за други GfK страни. От 2007 година GfK Bulgaria започва интензивно разрастване в тази посока, като през последните години локалната организация се утвърждава като успешен център, предлагащ услуги на глобално ниво (Global Service Center) и е надежден партньор за GfK компаниите в цял свят.
В какво вярваме:
Smart, Relevant, Trusted – powered by Passion
Допълнителна информация:
Успешен пример в опита на GfK Bulgaria в развитието на изнесените процеси, тяхното стандартизиране и надграждане, е създаването на Център за споделени ИТ услуги в началото на 2013 година. Към момента ИТ и Технологии са водещи екипи в организацията, пряко продължение на глобалната стратегия на GfK.
От няколко години екипът в България е глобален и специалисти с разнообразни компетенции в областта на инфраструктурата, сигурността, сървъри и съхранение на информация, приложения, мрежова инфраструктура и софтуерно инжинерство, ежедневно допринасят за позиционирането на компанията, като доверен технологичен партньор.
Контакти
Адрес
бул. Цариградско шосе 47А, Полиграфия офис център, София