Adminsoft Plus
Абонамент за обяви от Adminsoft Plus
Веднъж седмично ще ти изпращаме информация за нови обяви от тази компания.За Компанията
АдминСофт Плюс е създадена през 2016г. като компания специализирана в разработката на облачни услуги и иновативни софтуерни решения презназначени за училищата, детските градини и образователната администрация. Компанията е част от АдминСофт ЕООД, като двете фирми работят в тясно сътрудничество и следват динамиката на бързо развиващата се индустрия.
Дейност
Продуктова компания
Сектор
Разработка на административен софтуер
Централен офис
София
Година на основаване:
2016
Служители в глобален мащаб:
30
От кога има офис в България?
2016
Служители в България:
30
Офиси в България
София
Служители в IT отделите в България:
20
Технологии
Технологии/ програмни езици, които се използват от компанията:
Начин на работа
Годишен отпуск
26 дни годишен отпуск.
Работа от вкъщи
Работа от вкъщи е възможна при необходимист или при разпореждане от държавните органи.
Гъвкаво Работно време
Частично гъвкаво работно време.
Придобивки
Здравеопазване и застраховки
Застраховка живот/ трайна нетрудоспособност
Забавления и намаления
Партита и тиймбилдинги
Професионално развитие
Вътрешнофирмено обучение
Други
Ваучери за храна
Допълнителна информация
Ключови услуги / продукти на компанията:
Компанията е специализирана в разработката на софтуерни продукти за образованието. Услугите обхващат целия административен процес. Още от основаването си, компанията стартира с първия електронен дневник, както и платформа с редица софтуерни модули, които успешно дигитализират хартиената информация и процес.
Допълнителна информация:
АдминСофт Плюс ООД е млада компания, но е изградена от хора с над 20 г. опит в разработката на софтуер насочен към образователните институции. Екипът е съставен от хора на различна възраст и трудов опит, което дава възможност за различни вътрешнофирмени обучения.