GRID
Абонамент за обяви от GRID
Веднъж седмично ще ти изпращаме информация за нови обяви от тази компания.За Компанията
Мисията на GRID е да предостави анализаторски услуги от най-високо ниво на електронни издания, отбори, организатори на турнири и на всички онези, които искат да изградят своите страхотни продукти върху солидна основа от данни.
Дейност
Внедряване на софтуерни системи
Сектор
Софтуерна компания
Централен офис
Германия, Берлин
Година на основаване:
2018
Служители в глобален мащаб:
75
От кога има офис в България?
2021
Служители в България:
11
Офиси в България
София, Пловдив
Служители в IT отделите в България:
-
Начин на работа
Годишен отпуск
25 дни годишна отпуска.
Работа от вкъщи
Компанията предлага частично и изцяло работа от вкъщи.
Гъвкаво Работно време
Компанията предлага гъвкаво работно време. Измерват се резултатите, зависи от проекта.
Придобивки
Здравеопазване и застраховки
Допълнителна здравна застраховка
Забавления и намаления
Партита и тиймбилдинги
Абонамент за фитнес зала
Месечна карта за спорт
Участие в спортни турнири (с отбор на компанията)
Зала за игри
Професионално развитие
Сертификационни курсове
Вътрешнофирмено обучение
Билети за конференции и семинари
Коучинг/менторска програма
Индивидуален план за кариерно развитие
Други
Мобилен телефон/ план за мобилен телефон
Онлайн психологическо консултиране
Програма с опции/акции на компанията
Допълнителна информация
Ключови услуги / продукти на компанията:
SDK API Service, Central-Data, Live Data, Prediction Model.
В какво вярваме:
- Обективност
- Прозрачност на процесите
- Мултидисциплинарност при решаването на проблеми - стараем се да вземем гледните точки на специалисти от различни отдели, които в GRID се наричат “племена”.
- Подкрепящ стил на комуникация
- Любов към електронните спортове
Допълнителна информация:
Ние в GRID сме се посветили на това да изградим и усъвършенстваме единна платформа за данни от електронни спортове. Без значение дали става дума за първия удар по Рошан в Dota 2, разположението на играчите докато опитват да поставят бомбата в Counter-Strike, или просто резултата от срещата, нашият подход е винаги един и същ.
Използвайки агностичен по отношение на играта дизайн, ние се стремим да ускорим разпространението и консумацията на данни, съответно за нашите партньори и потребители.