NEG.BG
Абонамент за обяви от NEG.BG
Веднъж седмично ще ти изпращаме информация за нови обяви от тази компания.За Компанията
НЕГ.БГ е българска компания, чийто основен приоритет е да създава дигитални продукти, които помагат на комуникцията между хората.
Стремим се да осигурим съвременни технологични инструменти, с които онлайн общуването да протича отворено и свободно, а полезното съдържание да бъде лесно достъпно.
Наш основен фокус е развитието на най-голямата българска социална платформа — BG-Mamma.
Дейност
Продуктова компания, социална платформа
Сектор
Технология / интернет
Централен офис
България, София
Година на основаване:
2011
Служители в глобален мащаб:
18
От кога има офис в България?
2011
Служители в България:
18
Офиси в България
София
Служители в IT отделите в България:
3
Технологии
Начин на работа
Годишен отпуск
20 дни годишен платен отпуск.
Работа от вкъщи
В условията на извънредно положение и изисквания за спазване на дистанция, компанията прилага политика на съчетаване на работа от дома и периодични работни срещи в офиса.
Допускаме по-продължителна работа в офиса по екипи до 4-5 човека.
Гъвкаво Работно време
Политиката на компанията относно работното време е гъвкава, на база свършване на определените задачи в определения срок.
Служителите са длъжни да бъдат на разположение за комуникация с останалите членове на екипа от 09:30 до 18:30 ч.
Съчетаваме работа от вкъщи и присъствена работа в офиса, в зависимост от задачи и необходимост от срещи по екипи.
Придобивки
Здравеопазване и застраховки
Допълнителна здравна застраховка
Забавления и намаления
Партита и тиймбилдинги
Професионално развитие
Вътрешнофирмено обучение
Билети за конференции и семинари
Други
Мобилен телефон/ план за мобилен телефон
Допълнителна информация
Ключови услуги / продукти на компанията:
Най-голямата българска социална платформа BG-Mamma.
В какво вярваме:
Вярваме в неотменното право на хората свободно да обменят своите възгледи и идеи, да се свързват в общности по интереси и занимания, да помагат на другите, чрез споделяне на безценен личен опит.
Допълнителна информация:
Всеки месец социалната платформа BG-Mamma:
- Привлича над 1,5 милиона от интернет потребителите в България.
- Те разглеждат повече от 20 милиона страници и споделят над 150 000 съвета, мнения и препоръки.
- Над 65% от аудиторията на BG-Mamma е съставена от жени на възраст между 25 и 44 г., които живеят в големите градове на България.
- В последните години, все повече нараства и мъжката аудитория.
- BG-Mamma има своята не малка аудитория на българите, живеещи в чужбина.
- Най-активно посещаваните категории на сайта са тези за здраве, дом и семейство, свободно време и забавление, красота, шопинг, родителство.