Hopper
Абонамент за обяви от Hopper
Веднъж седмично ще ти изпращаме информация за нови обяви от тази компания.За Компанията
Нов тип травел компания, която преоткрива как хората купуват самолетни билети и хотелски нощувки, използвайки mobile conversation и big data.
Дейности
Продуктова компания
Сектор
Травъл Технологии (Travel Tech)/ Пътувания
Централен офис
Монреал, Квебек, Канада
Година на основаване:
2008
Служители в глобален мащаб:
над 200
От кога има офис в България?
2016
Служители в България:
7
Офиси в България
София
Служители в IT отделите в България:
7
Технологии
Начин на работа
Годишен отпуск
20+ дни годишна отпуска.
Работа от вкъщи
Гъвкава политика. Възможност за работа от разстояние.
Гъвкаво работно време
Гъвкаво работно време.
Придобивки
Здравеопазване и застраховки
Допълнителна здравна застраховка
Забавления и намаления
Партита и тиймбилдинги
Безплатна закуска/ обяд
Месечна карта за спорт
Програма за намаления за служители в различни търговски обекти
Професионално развитие
Вътрешнофирмено обучение
Билети за конференции и семинари
Коучинг/менторска програма
Индивидуален план за кариерно развитие
Други
Програма с опции/акции на компанията
French Classes (все пак сме с HQ в Квебек)
Допълнителна информация
Ключовите продукти и услуги на компанията са:
Hopper App – мобилно приложение, което предсказва промяната на цените за самолетни билети, хотелски резервации и съветва кога е най-подходящо да се направи покупката. Технически, ние сме mobile travel agency.
В какво вярваме:
- Be curious. Analyze everything. Read everything. Reread everything. Question everything. Never stop learning, whether it’s a skill, a marketplace, the user, the industry, the world. Share knowledge and encourage wondering.
- Be empathetic. Believe in humans, not consumers. Build for travelers, not end users. Advocate for individual experiences, kill friction and understand what really matters.
- Be fearless. Embrace autonomy, ambition, and risk. Stand up for your scariest ideas. Disregard the way things have always been done in favor of better, bigger, and downright wild.
- Be responsible. What you do is part of who you are. Own your decisions. Take action. You might not be the best person to fix everything but nothing is ever “not your problem.”
- Be open. Respect different voices. Welcome unique points of view. Strive to understand, not just accept. Champion each other.
Повече за компанията:
Въпреки влиянието на пандемията върху туристическата индустрия, Hopper стана по-силна от всякога. Докато туристическата индустрия продължава да се възстановява, стойността на Hopper се увеличи повече от двойно в сравнение с началото на 2020 г. до над 3.5 милиарда долара, отразявайки силата на нашия пазар само на мобилни устройства, и стойността, която клиентите получават от нашия собствен пакет от финтех предложения.
На път сме да надвишим 1.5 милиарда долара в туристическите продажби тази година, като 40% са от хотели и наемане на автомобили. Предвид настоящия ни темп на растеж, Hopper се запътва към 330% увеличение на приходите в сравнение с миналата година и вече сме задминали нашия пик на приходи отпреди пандемията от първото тримесечие на 2020 г., с над 100%.
Използвахме нашия голям исторически архив с данни за цените и търсенето, за да представим няколко туристически финтех предложения, като например Замразяване на цените и Услуга за повторно резервиране при прекъсване. Без значение дали става въпрос за нестабилност на цените или прекъсване на пътувания, финтех предложенията на Hopper имат за цел да достигнат до всяка проблемна ситуация по време на пътуването на клиента, като в същото време се води до конверсии, повторни покупки покупки и рентабилност. Почти 60% от клиентите купуват поне един финтех продукт, като например Замразяване на цените и Услуга за повторно резервиране при прекъсване, когато правят резервация. И продължават да купуват тези услуги в бъдеще, тъй като настоящият процент на повторните покупки е 79%. Нашите финтех предложения в момента представляват 50% от приходите ни.
Като се има предвид успеха на финансовите технологии на Hopper, наскоро стартирахме B2B инициатива наречена Hopper Cloud, където всеки доставчик на туристически услуги може безпроблемно да предлага туристически финтех и посредническо съдържание на Hopper. По-рано тази година обявихме, че Capital One е нашият пръв партньор в Hopper Cloud и работим съвместно, за да предложим нов портал за туристически резервации за картодържателите на Capital One. Възможността за индустрията е огромна тъй като прогнозите са, че ако всички канали за разпространение на туристически услуги предлагат туристически финтех, това би увеличило общата похарчена сума от потребителите на 200 милиарда долара годишно за сектора.
Целият този скорошен растеж е само началото. Има още толкова много нови възможности, с които се вълнуваме да се захванем през следващата година.
Контакти
Адрес
бул. „Черни връх“ 47А, 1407 София