Харесва ли ти динамичната работа и искаш ли да работиш с готини колеги?
Искаш ли да си част от промяната?
Ако отговори на всичко с да, тогава чети надолу.
НАКРАТКО ЗА ПОЗИЦИЯТА
Като Специалист Обслужване на Клиенти ще ти поверим най-голямата отговорност – връзката с клиента.
Ще имаш отговорността да постигнеш високо ниво на удовлетвореност сред клиентите ни. Ще разрешаваш бизнес казуси и ще предоставяш изчерпателна информация и съдействие. Ще подпомагаш прекия си ръководител с ценни съвети относно твоите работни впечатления и обратната връзка, която получаваш от клиентите.
ЗАЩО ДА СЕ ПРИСЪЕДИНИШ?
Предлагаме ти повече от работа.
Възможностите за растеж зависят от твоята амбициозност;
Атрактивно възнаграждение и бонус за постигнати резултати;
Ще натрупаш практически опит в разрешаването на различни казуси;
Ще те научим как да бъдеш ефективен комуникатор;
Работа в млад и мотивиран екип;
Модерен офис в Младост 4 на крачка от метростанция „Бизнес Парк“;
Безплатни напитки, закуски и много забавни събития.
ИЗИСКВАНИЯ
Добри компютърни умения;
Тактичност и отзивчивост, нагласа за разрешаване на всякакъв тип казуси и умение за запазване на самообладание в стресови ситуации;
Комуникативност и позитивна нагласа;
Стремеж към резултати.
Ако позицията представлява интерес, изпрати ни своето CV.
С разрешаването им, вие ни помагате да се развиваме и да предоставяме по-добри услуги по най-удобния за вас начин. За информация и настройки, вижте Политиката ни за бисквитки.