+
Вход

Въведи своя e-mail и парола за вход, ако вече имаш създаден профил в DEV.BG/Jobs

Забравена парола?
+
Създай своя профил в DEV.BG/Jobs

За да потвърдите, че не сте робот, моля отговорете на въпроса, като попълните празното поле:

87+39 =
+
Забравена парола

Въведи своя e-mail и ще ти изпратим твоята парола

Code Mistake

СПЕЦИАЛИСТ ИТ – СИСТЕМЕН АДМИНИСТРАТОР

ApplyКандидатствай

Обявата е публикувана в следните категории

+
  • Anywhere
  • Съобщи проблем Megaphone icon

Съобщи за проблем с обявата

×

    Какво не е наред с обявата?*
    Моля опиши ни, къде е проблемът:
    За да потвърдите, че не сте робот, моля отговорете на въпроса, като попълните празното поле:
    Tech Stack / Изисквания
    ,,Райкомерс Инженеринг” АД е водеща компания с над тридесет годишен опит в облaстта на инфраструктурното строителство, асфалтополагане и производство и проектиране.

    Във връзка с разширяване на дейността ни търсим амбициозен колега, който да се присъедини към семейството на холдинга ,,Райкомерс‘‘ на позиция Специалист ИТ – Системен администратор.

    Основни задължения:

    Инсталиране, преинсталиране и обновяване на Windows операционна система и приложен софтуер.

    Администриране на Windows базирани сървъри и Microsoft Exchange Server.

    Администриране на потребители на активна директория.

    Администриране на облачна инфраструктура (Microsoft 365).

    Администриране и поддръжка на виртуални машини в среда на Hyper-V.

    Управление на права върху споделени папки и файлови сървъри.

    Осигуряване непрекъснатост и архивиране на информацията, поддържаща бизнес процесите.

    Осигурява антивирусната защита на сървърите и работните станции.

    Участва в годишната инвентаризация на компютърната техника и оборудване.

    Отстраняване на проблеми на крайните потребители (дистанционно или на място).

    Работа с мрежи LAN, VPN и Firewall.

    Участва в процеса по закупуване на техника и софтуерни решения.

    Участие в годишните проекти на ИТ отдела.

    Основни изисквания:

    Висше образование в сферата на информационните технологии

    Минимум 2 години професионален опит на предходна позиция.

    Умения в управлението на Microsoft Active Directory (AD) домейн, Windows сървър и работни станции.

    Опит с администриране на потребители и приложения в Microsoft 365

    Умения за работа с крайни потребители.

    Отговорност и самоинициативност.

    Умение за работа самостоятелно и в екип.

    КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА

    Коректност в трудово правните отношения;

    Ваучери за храна;

    Допълнително здравно осигуряване – Лукс пакет;

    Въвеждащо обучение и менторство и подкрепа през първите месеци на работа;

    Карти за спорт – Multisport и CoolFit на преференциална цена;

    Корпоративни отстъпки в оптики;

    Стандартно работно време от понеделник до петък;

    Безплатни професионални обучения.

    Ако припознаваш себе си в описанието по-горе, не се колебай, а ни изпрати актуална автобиография, придружена със снимка още днес.

    Ще се свържем само с одобрените на първия етап от подбора кандидати.