*Текстът е предоставен от Sirma
Изминалата година безспорно беше изпълнена с предизвикателства в световен мащаб и това, разбира се, забави родния пазар на труда и нанесе определени промени, които измениха IT сектора у нас. Част от големите компании изместиха дейността си в други локации, част от тях пък се наложи да закрият изцяло бизнеса си, а на тяхно място навлязоха нови играчи, които обявиха амбициозните си планове за растеж.
Със своите 32 години в бизнеса, Сирма многократно са доказали, че основната съставка на дългосрочния просперитет в динамичния IT сектор е постоянното усъвършенстване. Стремежът на компанията към иновации никога не е бил така важен, колкото сега. Да се задържиш толкова време сред лидерите в сферата е основната причина в Сирма да изпреварват кривата, да придобиват нови компании, да приемат промените, да поемат умерени рискове и да се развиват.
Придобиването на дружеството Sciant е точно такава крачка, изпреварила времето си, която в настоящия момент е един от успехите на Сирма за изминалата година. Освен допълнителната експертиза на 160 специалисти, интеграцията на Sciant се очаква да бъде изключително успешна за Сирма поради споделените ценности и култура.
“През изминалата година работихме в посока активното интегриране на новите членове на екипа към културата, визията и мисията на компанията, като основната ни цел винаги е била те да се чувстват пълноценна част от семейството на Сирма. Колегите ни от Sciant са изключително близки до нас и споделяме общи виждания, затова и всичките ни съвместни практики до тук са успешни.” споделя Йоана Атанасова, Employer Branding Manager в компанията.
Това е и причината Сирма да инвестира много в организирането на редица общи събития, които да подпомогнат сплотяването на екипите. Годишен тиймбилдинг, обучителни практики, седмични нетуъркинг инициативи, организацията създава възможности и условия за изграждане на по-силна връзка между служителите, които завършват с подобаващо изпращане на 2023-та в лицето на коледното парти на компанията.
Не е случаен изборът на темата на събитието, “Hollywood”, защото тя, разбира се, се свързва с блясък и звезди по червения килим, едно намигане към хората в компанията, които са в центъра на успеха на бранда Сирма. Изборът на мястото на партито също е съобразен с тематиката, „Once upon a time Biblioteka“, защото вечерта се превръща в приказка, веднъж щом служителите се разходят по червения килим. От там ги очакват освежаващи напитки, празнична програма, разнообразни забавления и танци до сутринта.
И така Сирма изпраща една предизвикателна година с холивудски блясък, много шум и планове за иновации и бизнес успехи през 2024-та.
За да следите всичко ново около Сирма, последвайте профилите ѝ в социалните мрежи или разгледайте актуалните ѝ отворени позиции в кариерния ѝ сайт.
Website: https://careers.sirma.com/
Facebook: https://www.facebook.com/SirmaCareers
Instagram: https://www.instagram.com/sirmacareers/
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/sirma-careers/
Tik-Tok: https://www.tiktok.com/@sirmacareers