bTV Media Group
Абонамент за обяви от bTV Media Group
Веднъж седмично ще ти изпращаме информация за нови обяви от тази компания.За компанията
bTV Media Group е водещ източник на информация на българския пазар с високо зрителско доверие. Медийната група привлича широка телевизионна, радио и дигитална аудитория с качествена, иновативна и разнообразна локална и чуждестранна продукция.
Част от портфолиото на bTV Media Group са телевизионни програми, радиостанции, дигитални платформи и бранд за киноразпространение.
Дейност
Медийна компания
Сектор
Медии
Централен офис
София ,България
Година на основаване:
2000
Служители в глобален мащаб:
550
От кога има офис в България?
2000
Служители в България:
550
Офиси в България
София
Служители в IT отделите в България:
40
Технологии
Начин на работа
Годишен отпуск
Компанията предлага допълнителен отпуск за участие в доброволчески инициативи.
Работа от вкъщи
Предлагаме хибриден модел работа.
Гъвкаво Работно време
Предлагаме частично гъвкаво работно време.
Придобивки
Здравеопазване и застраховки
Допълнителна здравна застраховка с включено зъболечение
Допълнително пенсионно осигуряване
Застраховка живот/ трайна нетрудоспособност
Забавления и намаления
Партита и тиймбилдинги
Абонамент за фитнес зала
Участие в спортни турнири (с отбор на компанията)
Програма за намаления за служители в различни търговски обекти
Професионално развитие
Вътрешнофирмено обучение
Билети за конференции и семинари
Други
Ваучери за храна
Допълнителна информация
Ключови услуги / продукти на компанията:
bTV е високотехнологична телевизия, която задава тенденциите на технологичната медийна сцена у нас, която въведе първа HD качество на картината, внедри технологията „добавена реалност“ и постоянно интегрира иновативни инструменти за интерактивно представяне на информация, в синергия с автентично дигитално и потребителско съдържание. Тематичните ТВ канали на bTV Media Group са bTV Action, bTV Cinema, bTV Comedy, bTV Lady и RING.
bWeb е дигиталното портфолио на bTV Media Group, което включва bTV.bg, bTVPlus.bg, btvnovinite.bg, businessnovinite.bg, btvsport.bg, VOYO.BG, LadyZone.bg, Zodia.bg и Dalivali.bg.
Допълнителна информация:
Под социалния бранд „Добрият пример“, bTV реализира мащабната доброволческа кампания у нас – „Да изчистим България заедно“, която се наложи като една от най-големите инициативи за корпоративна социална отговорност.
bTV се отличава и с подкрепата си към различни обществено значими каузи с отговорно съдържание, което отразява и укрепва ценностите, разбиранията и приоритетите на хората. От 2022 г. телевизията прилага активно и т. нар. green filming – зелени практики, в част от ключовите си телевизионни проекти като „Гласът на България“, „Шоуто на Николаос Цитиридис“ и „Преди обед“.