+
Вход

Въведи своя e-mail и парола за вход, ако вече имаш създаден профил в DEV.BG/Jobs

Забравена парола?
+
Създай своя профил в DEV.BG/Jobs

За да потвърдите, че не сте робот, моля отговорете на въпроса, като попълните празното поле:

113+54 =
+
Забравена парола

Въведи своя e-mail и ще ти изпратим твоята парола

Търсим си: Events & Community специалист

[Позицията е затворена]

Искаш ли да работиш и комуникираш с хората, които развиват IT бранша в България?
Искаш ли да бъдеш част от провеждането и развитието на следващите 1000 събития в DEV.BG?

DEV.BG е Job Board за IT общността. DEV.BG е компания, която подпомага развитието на IT индустрията в България чрез различните си дейности:

  • Job Board за IT общността – работейки с над 1200 IT компании в България и техните обяви организираме пространство, където човек да си намери работа в IT индустрията;
  • Събития – всеки месец организира по 17 събития, целящи да развиват и срещат IT общността в България;
  • Конференции – през изминалите 7 години организираме годишната ни конференцията(DEV.BG All in One) в края на всяко лято, като през 2022г. Тя беше посетена от над 1000 човека. През 2023г. проведохме и първата ни технологична .NETworking conference, която беше посетена от над 600 човека;
  • Подкаст – мястото, където си говорим за работа, кариерно развитие, кариерна промяна и всичко, което може да бъде полезно за хората работещи в IT бранша в България;
  • Digest – една специална секция на сайта ни, където човек може да следи актуални новини и анализи за IT индустрията в България;

В екипа ни за събития имаме нова работна позиция – Events & Community специалист.

Относно ролята:

Основният фокус на позицията е работа с лекторите на събитията в DEV.BG – от подбор на подходящи лектори, осъществяване на първи контакт с тях, водене на цялостната комуникация, оформяне на темите и представянията на лекторите. 70% от времето на тази позиция ще е заето с това. Ето и повече информация:

  • Ще участваш в организирането на над 180 събития на година и няколко по-големи конференции;
  • Ще участваш в подготовката на 24 епизода на година в нашия подкаст;
  • Ще работиш и комуникираш с над 200 лектора от IT бранша на година;
  • Ще работиш по процесa по организиране на едно събитие: изготвяне на концепция, намиране на лектор, избор на тема, събиране и анализиране на обратна връзка от аудиторията ни;
  • Ще си комуникираш с част от нашата аудитория и установяваш дългосрочни връзки с наши партньорски организации;
  • Ще участваш в маркетинг стратегията по промотирането на събитията ни;
Днес те питаме…

Kаква нетна месечна заплата получаваш в IT сектора?
Loading ... Loading …
Изисквания към кандидатите:
  • Работа с лектори, гости или клиенти;
  • Отлични комуникационни и междуличностни умения със способност за изграждане на взаимоотношения с професионалисти, работещи на различни нива;
  • Възможност за работа в малък екип, изпълнен с много динамика и комуникация;
  • Инициативност и отговорност в работния процес;
  • Английски език;
  • Умение да описваш и представяш по привлекателен начин темите и лекторите;
  • Гъвкавост, защото при работа с толкова много хора, човек трябва да намира различни подходи в комуникацията си с тях;
  • Познаване на различните технологии и/или програмни езици е предимство, но не е задължително условие. Ако това липсва, ще ти помогнем с кратко обучително въведение;
  • Предишен опит в сферата на организация на събития е предимство, но не е задължително условие;

Искаш ли да бъдеш част от компания с голяма динамика, където имаш поле да разгърнеш потенциала си?

Всичко това е възможно, ако искаш да бъдеш част от екипа по събития в DEV.BG. Всичко, което сме научили за 7 години и над 1000 събития, го даваме като възможност да се развиеш като професионалист по организирането на събития. Ще преминеш през обучение, където ще видиш как работи механизмът отвътре и ще бъдеш част от неговото развитие.

Ако се интересуваш от позицията, моля кандидатствай като изпратиш CV на [email protected].

Ще се свържем само с одобрените за интервю кандидати. Кандидатурите ще бъдат третирани с нужната конфиденциалност.