Sixty K Plc – International Contacts Centres (60K)
Абонамент за обяви от Sixty K Plc – International Contacts Centres (60K)
Веднъж седмично ще ти изпращаме информация за нови обяви от тази компания.За Компанията
60K е най-голямата независима аутсорс компания на Балканите. Oснована през май 2008 г., с цел да предостави убедителна алтернатива на стандартните аутсорс фирми и контактни центрове. Предоставяме широка гама от решения с високо качество, съобразени с нуждите на нашите клиенти, като спомагаме за тяхното развитие. Историята на 60К е доказателство, че когато работим като екип, всичко е постижимо.
Дейност
Аутсорсинг компания
Сектор
BPO
Централен офис
София, България
Година на основаване:
2008
Служители в глобален мащаб:
1500
От кога има офис в България?
2008
Служители в България:
1500
Офиси в България
София, Пловдив
Служители в IT отделите в България:
55
Технологии
Технологии / програмни езици, които използваме:
Начин на работа
Годишен отпуск
С увеличаване на трудовия стаж в 60K ще се увеличават и броя допълнителен платен отпуск, с всяка следваща година ще имате право на още един допълнителен ден, максимум до 5 допълнителни дни.
Работа от вкъщи
-
Гъвкаво Работно време
-
Придобивки
Здравеопазване и застраховки
Допълнителна здравна застраховка с включено зъболечение
Забавления и намаления
Партита и тиимбилдинги
Спортни занимания на място в офиса
Зала за игри
Програма за намаления за служители в различни търговски обекти
Ваучери за храна
Салон за красота (безплатни процедури на месец за служителите, намиращи се в София)
Други
Рефърал бонуси
Празнични Комплимент Карти
Безплатна линия за психологическа подкрепа (Програма за подпомагане на служителите)
Модерна офис сграда и работно пространство с безплатен паркинг на разположение на служителите
Достъп до външни спортни съоръжения и танцови класове с партньори на 60K
Допълнителна информация
Ключови услуги / продукти на компанията: (до 700 символа)
Облужване на Клиенти - Клиентите са жизнено важни и това те да могат лесно да се свързват с компанията, е от изключително значение.
Изходящи продажби/генериране на потенциални клиенти - Цели се изграждане на взаимно изгодна рекламна среда, която движи подходящия печеливш модел с крайната цел да осигури увеличени приходи за клиента.
Техническа поддръжка - Базирана в България, 60K има достъп до безпрецедентен набор от ИТ таланти и предоставя поддръжка от ниво 1,2 и 3 на нашите клиенти, обхващащи теми от MS Office, до поръчков софтуер и хардуер.
Бек офис - с бек офис процесите точността на работата става от първостепенно значение, ако клиентът иска да осъзнае търговските ползи от аутсорсинга.
В какво вярваме:
- Хората са нашият бизнес
- Ние приемаме и насърчаваме разнообразието и ценим служителите си и тяхната индивидуалност и професионализъм.
- Вярваме, че предоставяйки приятна работна среда, приятелска атмосфера, възможности за обучение и развитие, ги стимулираме и мотивираме да се представят на най-високо ниво и да предоставят услуги от световна класа на нашите клиенти и техните крайни потребители.
Допълнителна информация:
Част от нашите награди:
Stevie Awards 2018:
- Silver for Contact Center of the Year (Over 100 Seats)
- Silver for Front-Line Customer Service Team of the Year
- Bronze for Customer Service Outsourcing Provider of the Year
- Bronze for Customer Service Department of the Year
Employer Branding Awards 2018:
- First Place for Employer branding PR Campaign
GSA Awards Top Performer 2018:
- Global Sourcing Association (GSA) UK Top Performer
CEO Magazine 2017:
- Mr. Johnathan Gladwish – CEO, 60K – European Outsourcing CEO by European CEO Magazine
Top 50 Companies for Customer Service 2017:
- 60K was recognized as one of the Top 50 companies with our Zumba and Thomas Cook Project
Контакти
Адрес
1839, София, България, бул. Ботевградско шосе 264, Бизнес сграда Юнг 3, ет. 7;
4017, Пловдив, България, ул. Лев Толстой 6, Бизнес сграда Лайм Трий, ет. 2